top of page
-
What is a FAQ section?An FAQ section serves to quickly answer common questions about your business. E.g.,"Where do you ship?", "What are your business hours?" or "How can I reserve a service?"
-
What are frequently asked questions for?FAQs are a great way to help site visitors find quick answers to common questions about your business and create a better browsing experience.
-
Where can I add my FAQ?FAQs can be added to any page on your site and also to your Wix mobile app, so members can view them from any device.
-
¿Puedo ir a Kuoco si estoy embarazada?Si, nuestro chef podrá adaptar algunos de los pases que no sean aptos para embarazadas. Los que no puedan ser adaptados, serán reemplazados según los especiales del día.
-
¿Pueden ir niños a Kuoco?¡Los peques son siempre bienvenidos! sin embargo es importante tener en cuenta las dimensiones del espacio, por lo que rogamos avisar con tiempo en la reserva si traerán carrito y ojear la carta para ver las opciones idóneas para nuestro pequeño foodie. **No tenemos cambiador o trona.
-
¿Si soy Celíaco puedo ir a Kuoco?Si. Al igual que con embarazadas, u otras alergias e intolerancias. Podemos trabajar adaptaciones dentro del menú (tristemente no podrás disfrutar de nuestro pan de masa madre con mantequilla ahumada).
-
How do I add a new question and answer?To add a new FAQ, follow these steps: 1. Manage the FAQ from the dashboard or Editor. 2. Add a new question and answer. 3. Assign the new question to a category. 4. Save and publish the changes. You can come back and edit your FAQ at any time.
-
Can I add an image, video or GIF to my FAQ?Yes. To add audiovisual content, follow these steps: 1. Manage the FAQ from the dashboard or Editor. 2. Create a new FAQ or edit an existing one. 3. Click the video, image, or GIF icon in the response text box. 4. Add audiovisual content from your library and save changes.
bottom of page